MESYUARAT AGONG PIBG KE 42,PENYAMPAIAN BAP &PENETAPAN KPI KURIKULUM

 

15FEB 2019,DEWAN BESAR SMK KADOK-
Meyuarat Agong PIBG ke 42 ,Majlis perasmian disempurnakan olehYBhg En Azziyadi bin Ismail,Setiausaha Sulit Kanan Timbalan Menteri Hal Ehwal Ekonomi Malaysia.Turut serta menjayakan majlis adalah  Tn hj Mohd Abdul bin Wahab, KS Penilaian dan Peperiksaan wakil Pengarah JPN Kelantan.,En Nurul Azwa dari PPD Kota Bharu,En Azha Zainodin SU Sulit Timbalan Menteri Ehwal Ekonomi.Kehadiran ibubapa amat memuaskan adalah hampir 85% .

 Majlis 3 dalam satu,penyampaian bantuan awal persekolahan BAP juga dilaksanakan kepada hampir 85% murid terlibat ,370 orang keluarga yang masing2 memperolehi sebanyak RM100 setiap murid.Peruntukan ini diharapkan dapat meringankan beban ibubapa dan dapat menampung perbelanjaan seperti buku tulis,buku rujukkan dan lain2 keperluan anak2 mereka.


Penetapan KPI Kurikulum juga dilancarkan dalam majlis ini dengan gimik pemotongan banting KPI untuk T1,2 dan T4 bagi peperiksaan akhir tahun 2019,manakala T3&T5 pepriksaan percubaan SPM2019
                                                                                             
Tahniah diucapakan kepada murid yang menjadi pelajar terbaik 2018 dan diharap dapat berusaha
lebih gigih lagi untuk 2019 ini
meja pengacara majlis
 TAHNIAH-kepada 3 orang murid yang menjadi pengacara dalam 3 bahasa iaitu BM,BI dan Bahasa Arab sera guru2 pembimbing mereka.

















 
Meja Pengacara Majlis


 








Tahniah kepada YDP Hj Che Mat Che Kop,NYDP PIBG Dato Zakiron dan AJK2 PIBG kerana terpilih sekali lagi untuk tahun ini.Semoga dapat membantu sekolah dengan lebih cemerlang lagi.

Tahniah dan Terima kasih kepada semua guru2 dan murid2 yang sanggup bertugas walaupun dihujung minggu.Semoga hanya Allah shaja  yang dapat membalasnya.

Comments

Popular posts from this blog

MAJLIS PERASMIAN PADANG BOLA SINTETIK SMK KADOK

29Julai 2017 Trip Aceh... Gunungan